Driftsinformation

Bibliotek Af: Biblioteket 13. Oct 2017 0 kommentarer
Her kan du læse om de tekniske problemer der er pt.

 

Betalinger på hjemmesiden

Der er problemer med at modtage betalinger via hjemmesiden. Der kan godt gå et par dage før din regning/gebyr bliver slettet.
Vi beklager denne fejl, men alt bliver registreret og alle regninger/gebyrer bliver slettet.

Scanner på bibliotekerne i Espergærde og Hornbæk

Bibliotekerne har pt. ikke en scanner. Brug Biblioteket Kulturværftet i stedet. Skal du bare scanne tekst og har en smartphone, kan du bruge en gratis scanner-app i stedet. Mange er fx tilfredse med appen Office Lens, som findes i App Store, Google Play og til Windows telefoner.

Avanceret søgning virker ikke

Den avancerede søgning virker ikke pt. da den lige skal optimeres til det nye bibliotekssystem.

iPad/iPhone

Der kan være problemer med iPad/iPhone. Det skulle snart være løst.

Nye forbedringer

I foråret 2017 lavede vi nogle småforbedringer her på hjemmesiden. Nu kan du bl.a. uddele stjerner til dine favoritfilm og din yndlingsbog. Du skal være logget på for at bruge disse funktioner.

Der rettes stadig rundt omkring på siden, og skulle du støde på noget, der ikke fungerer, så kontakt hkbwebmaster@helsbib.dk.

 

 

Tilføj kommentar